Wednesday, February 12, 2020

دانلود آهنگ مهراد جم به نام دلی

مهراد جم دلی


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام دلی
Mehraad Jam - Deli
ترانه و موزیک : مهراد جم ؛ تنظیم : مسعود جهانی
متن ترانه دلی از مهراد جم

هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت / شاید من بد بودم نکردم خوشحالت

تو که نفهمیدی کی واست میمونه / بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه

مهراد جم دلی، دانلود آهنگ جدید مهراد جم دلی   متن ترانه
هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت
شاید من بد بودم نکردم خوشحالت
تو که نفهمیدی کی واست میمونه
بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه
که من آره دوست داشتمت آرزومه
داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
من دلی دوست داشتمت آرزومه
داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
قلب من بی رحمه میفهمه ولی عشق تورو
من نمیتونم ببینم اشک تو چشم تورو
ذره ذره میزنه ... من دلم انگار برات تو نمیدونی ولی خود خدا میدونه
که من آره دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...
من دلی دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت
بمون تو تو قلبم ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام دلی کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.