Sunday, November 3, 2019

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام رابطه

علیرضا روزگار رابطه


دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام رابطه
Alireza Roozegar - Rabete
ترانه : امیر بذرافشان ؛ موزیک : رایان ؛ تنظیم : هادی برهان
متن ترانه رابطه از علیرضا روزگار

فکرت منو پیرم کرد / بی رحم پس پیشم برگرد

تنها توی یه ساعت یه نامرد / رابطه رو سرد تر کرد

علیرضا روزگار رابطه، دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار رابطه   متن ترانه
فکرت منو پیرم کرد
بی رحم پس پیشم برگرد
تنها توی یه ساعت یه نامرد
رابطه رو سرد تر کرد
داغون تر از قبلم من قبلا تو فکرش نبودم من اهل انقد گریه انقد خواهش نبودم
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه
بازم شب و دلتنگی میگیره کل اتاقو از پنجره میبینم بیرون و نور چراغو
دیدن دوبارت همینجا آرزومه هر چقدر دیر اما واقعی باشه خوبه
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام رابطه کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.