Friday, March 22, 2019

دانلود آهنگ امین حیایی به نام دیوونه میسازی

امین حیایی دیوونه میسازی

دانلود آهنگ جدید امین حیایی به نام دیوونه میسازی

Amin Hayaei - Divoone Misazi

ترانه سرا و موزیک : دانوش ؛ تنظیم : مسعود جهانی

+ متن ترانه دیوونه میسازی از امین حیایی

آرومه کنار تو دلم آرومه / نباشی پیشه دل آشوبه

دیوونه ی تو بودنم خوبه / خوشحالم از اینکه دارمت خوشحالم

امین حیایی دیوونه میسازی | دانلود آهنگ امین حیایی به نام دیوونه میسازی

آرومه کنار تو دلم آرومه
نباشی پیشه دل آشوبه
دیوونه ی تو بودنم خوبه
خوشحالم از اینکه دارمت خوشحالم
اگه بگذره هر چند سالم
عشق تو تویه قلبمم دارم
دیوونه میسازی از من عاقل
وقتی که میخندی میشه دل عاشق
وقتی که میبینم دل به من بستی
انگار به من دنیارو دادن دو دستی
دیوونه میسازی از من عاقل
وقتی که میخندی میشه دل عاشق
وقتی که میبینم دل به من بستی
انگار به من دنیارو دادن دو دستی
پر میکشه دلم واست
دوری که از تو نیست که راحت
تو قلبه من واسه ی تو
تا ابد همیشه جا هست
دیوونه میسازی از من عاقل
وقتی که میخندی میشه دل عاشق
وقتی که میبینم دل به من بستی
انگار به من دنیارو دادن دو دستی
دیوونه میسازی از من عاقل
وقتی که میخندی میشه دل عاشق
وقتی که میبینم دل به من بستی
انگار به من دنیارو دادن دو دستی

آهنگ ، اهنگ ، دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، نوحه ، دانلود آهنگ جدید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.