Friday, May 29, 2015

دانلود سریال ایرانی آسمان من


دانلود سریال ایرانی آسمان من ، دانلود با لینک مستقیم
| دانلود با کیفیت عالی |
| قسمت 27 اضافه شد |

دانلود سریال ایرانی آسمان من

نام سریال : آسمان من
ژانر : اجتماعی ، تاریخی ، اکشن ، درام
کارگردان : محمدرضا آهنج
بازیگران : دانیال حکیمی ، حسن پورشیرازی ، آتیلا پسیانی ، حمید عطایی ، امین حیایی ، حامد بهداد ، پژمان بازغی ، سروش صحت ، رحیم نوروزی ، عمار تفتی ، ویدا جوان ، سودابه بیضایی ، الهام چرخنده ، شهرام عبدلی ، صالح میرزاآقایی ، چکامه چمن ماه ، امیررضا دلاوری ، بهرام ابراهیمی ، محمد عمرانی ، فرخ نعمتی ، مجید مشیری ، سیروس کهوری نژاد ، رامسین کبریتی ، امیرکاوه آهنین جان ، امیرمحمد زند ، احمد نجفی ، امیرحسین مدرس ، افشین زی نوری ، امیر آقایی
سال تولید : 1390
کیفیت : عالی
خلاصه داستان : در امنیت پرواز یک اصل ثابت است، حفاظت از هواپیما … اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود دارد که ممکنه همه‌ ی آنها فقط یک بار بیافتند. فقط یک بار. بالا تو آسمان، یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت است برای انجام درست ترین کارد … فقط یک بار و …

دانلود سریال ایرانی آسمان من




,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.